Home   |  Contact        
   

Facultatea de MARKETING

Practica

 

Facultatea de Marketing este autorizata sa functioneze conform HG 966/2011. UCDC, acreditata prin legea 238/2002, este evaluata institutional, de catre ARACIS cu GRAD DE INCREDERE RIDICAT, cel mai inalt calificativ care poate fi acordat unei universitati in Romania. mai mult ..

    

Programa analitica aici

Practica de specialitate. In planul de invatamant al facultatii (Sistemul Bologna) este prevazut un stagiu de practica de specialitate de 90 de ore, in ultimele trei saptamani de activitate didactica ale semestrului IV. Acest stagiu are ca obiectiv cunoaşterea specificului marketingului, aprofundarea unor aspecte privind modul de organizare, desfaşurare şi conducere a activitatilor de marketing, modalitatile practice de desfaşurare a activitatii de cercetare ştiintifica economica.
Evaluarea cunoştintelor dupa stagiul de practica se face prin colocviu, cu notare de la 1 la 10. La colocviul de practica, studentii prezinta - pe langa adeverinta de confirmare a efectuarii stagiului in cadrul bazei de practica şi a caietului de derulare zilnica a practicii - o lucrare cu caracter personal inscrisa intr-una dintre temele recomandate in acest scop, aceştia fiind astfel obligati sa aprofundeze cunoştintele practice de specialitate.
Bazele de practica vor fi organizate in unitati reprezentative - institutii de cercetare de profil, precum şi  firme de comert cu capital privat, public sau mixt. In scopul sporirii eficientei practicii, conducerea facultatii a urmarit gruparea studentilor in doua categorii, in functie de optiunile acestora privind bazele de practica:

  • studenti care doresc sa efectueze practica intr-o baza de practica stabilita de catre facultate;
  • studenti care doresc sa efectueze practica intr-o unitate economica aleasa de fiecare in parte.

Cele mai reprezentative baze de practica oferite de catre facultate au fost localizate la nivelul Departamentelor de marketing din instituțiile publice și private,  Institutul de Marketing, Centrul Roman pentru Promovarea Comertului şi Investitiilor Straine, Camera de Comert şi Industrie a Romaniei. Stabilirea bazelor de practica se va realiza de catre conducerea facultatii pe baza identificarii prealabile a acestora şi a acordului conducerii unitatilor economice şi a institutelor de cercetare, concretizat intr-o conventie bilaterala.
Alegerea bazelor de practica se realizeaza printr-un mecanism propriu, pornind de la un sistem de relatii profesionale anterioare stabilite intre cadrele didactice şi conducerea unitatilor economice sau a institutiilor de cercetare-gazda, reuşita demersurilor in aceasta privinta datorandu-se şi interesului unora dintre agentii economici de a cunoaşte şi a selecta tineri specialişti in devenire.

    

Acces rapid
 
  • Conturi Studenti
  • Forum Studenti
  • Conturi Cadre Didactice
  • Link-uri utile
     
  • Ministerul Educatiei
  • Ministrul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
  • Ministerul Afacerilor Externe

    TURUL UNIVERSITATII

  • Copyright 2011 Toate drepturile rezervate UCDC Home   |  Contact